Ledig

Här är allt bra, lite små kyligt tyvärr men det dröjer nog inte länge innan vi svettas i mängder.
Än så länge har jag mest fått förbereda massa saker inför den riktiga öppningen av hotellet som är på lördag.
Vi har bland annat putsat, målat, fyllt på salt och peppar kar och haft möten.
Än så länge är det bara jag hovmästaren och resturang chefen som står för servisen. Idag kommer det dock ner en till tjej vilket gör att vi ska börja läras upp i morgon.
Kul tycker jag!
Nu bor det endast ett par på hela hotellet. Dom är från Norge och jättegulliga. Jag fick servera middagen till dom igår, vilket gick bra. Iallafall om man tänker på att det var min första gång någonsin. För fyra rätter senare var dom mätta och belåtna och gick upp till rummet med ett leende på läpparna.

Idag har jag varit ledig. Käkade en jätte god frukost med Astrid och Frida på stammis stället.
Därefter blev det stranden. Efter en liten stund kom även Jessica ner så vi njöt av ledigheten tillsammans. 
Får se vad kvällen har att erbjuda.

Kram


Pappa
2015-04-23 @ 14:25:49

Hej Gullunge,
Kul att höra av dig.
Ser att det finns gott om vindsurfingbrädor -kanske du får möjlighet att prova på.
Här allt bra, -packar och kör grejor ut till Fotö hela tiden.
Och snart börjar städandet...

Svar: Jaa jättekul! Tänkte snacka med dom om att få prova när det blir lite varmare
Puss<3
Amelia

Pappa
2015-04-24 @ 08:14:25

Hej Gullunge,
Ser fint ut med alla surfingsegel, -kanske du får möjlighet att prova på.
Här hemma packas det för fullt inför flytten till vår lite mindre ö.
Have fun !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0