Hej då Sverige

Nu är jag och pappa påväg upp till Oslo. Vi har hyrt ett hotellrum precis vid flygplatsen. Skönt! 
Då slipper man gå upp så våldsamt tidigt och så blir det dessutom en bra start på dagen med hotell frukost!

Måste medge att det är lite små pirrigt att flyga helt själv. Dessutom är både min resväska och mitt handbagage lite för tungt, så blir spännande att se hur det går med det.

Har haft väldigt många fina stunder under de senaste veckorna. Sagt hej då till så många underbara och härliga människor. Har i en större utsträckning än tidigare kommit underfund med hur betydelsefulla dom är för mig och att det kommer bli en hel del saknad.

Jag ser verkligen fram emot detta äventyr och ler som en stolle bara jag tänker på det.
Ha det bäst i Sverige och njut av den svenska sommaren åt mig med!

















Din bror
2015-05-08 @ 18:42:58

Ingen bild på mej :((((




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0