Drömjobbet

Hej!

Efter ca 5 månader hemma i Sverige är jag nu redo att kasta mig ut på nya äventyr.
Spanien var hel grymt, en resa och upplevelse i särklass. Nu så här i efterhand när man hunnit smälta allt förstår man hur betydelsefullt och lärorikt detta varit. Det var inte endast en spark in i vuxenlivet och det roligaste jag gjort, utan även en oerhörd förbättring av mitt CV.

Detta, hårt slit och min personliga utveckling har tagit mig dit jag är idag, med ett kontrakt på drömjobbet i handen.
På lördag är det dags att sparka igång mitt nya soliga äventyr.
Denna gång kommer det äga rum på Kreta och sträcka sig strax över 6 månader.
Jag ska arbeta som servitris på Langleys resort Almirida Bay.

Just nu känns allt så overkligt. När jag säger hej då till vänner känns det som att vi ska ses snart igen och för bara någon dag sedan åkte jag skidor i Norge.

Men taggad är jag! Nu ska jag göra bästa möjliga av denna fantastiska möjlighet, Njuta och arbeta hårt för att göra gästerna nöjda.

Vi hörs!

 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0