Återförenade

Nu är familjen komplett igen, för nu är päronen äntligen hemma.
Dom verkar ha haft det superbra i Madrid och hade massa spännande att berätta.
Idag kom det även två nya snubbar.
Två trevliga killar på 20 bast från Tyskland.
Dom ska bara stanna här i två dagar dock, sedan ska dom resa vidare.
Tydligen ska dom resa runt i minst ett år och det första målet är Sydamerika.
Jag är riktigt imponerad och inspererad av deras sätt att resa. Dom lever på 3 euros per dag och planerar sin resa utefter vägen. 
Idag när jag och Clara åkte bussen för att handla fick vi syn på tyskarna.
Dom sprang längs vägen barfota..
Haha jo men så kan man ju oxå ta sig till affären. 
Dessa killar insperar mig, blir väldigt sugen på att bara ge mig ut i världen och ta dagen som den kommer.
Hoppas på att deras resa blir grym!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0